Praca zdalna lub w biurze w Warszawie
B2B: 10 000 – 12 000 zł netto

Kim jesteśmy i dlaczego możesz chcieć z nami pracować

Jesteśmy zgranym teamem pracującym razem od 8 lat. Chcemy rozwinąć nasz zespół, ale w mądry sposób. Szukamy partnera, który ma ochotę do nas dołączyć.

Nasza specjalizacja to sklepy internetowe oparte na WooCommerce. Tworzymy je na zamówienie, począwszy od warsztatów projektowych z klientem, przez projekt graficzny, wdrożenie i utrzymanie oraz ich dalszy rozwój. Udzielamy się w świecie WooCommerce. Jesteśmy redaktorami jego oficjalnego polskiego tłumaczenia. Współpracujemy również z WP Desk przy tworzeniu wtyczek.

Lubimy wyzwania – w zeszłym roku, jednym z naszych najbardziej wymagających projektów było stworzenie sieci sklepów połączonych w architekturze WordPress Multitenancy. Każdy z nich oferuje klientom zakupy subskrypcyjne, a ich standardowe funkcje zostały dodatkowo znacznie rozszerzone przez nasze moduły. Innym przykładem może być budowa backendu dla aplikacji mobilnej sklepu z audiobookami, w oparciu o REST API WooCommerce.


Pracować będziemy w trzyosobowym zespole. Największą zaletą pracy w niewielkim teamie jest realny wpływ na podejmowane decyzje i swoboda w wyborze metod pracy. Zapewnia to również więcej wyzwań, niż tylko czyste klepanie kodu. Przedstawiając efekty prac można potem z czystym sumieniem powiedzieć, że to do mnie należało zrobienie konkretnych elementów – zatem sukces nie rozmywa się w kilkunastoosobowym zespole.

Zadania w firmie skupiają się na trzech obszarach:

  1. Realizacja nowych sklepów internetowych na podstawie dopieszczonego projektu graficznego w wersji mobile i desktop. Jesteśmy specami od niestandardowych rozwiązań, w każdej realizacji tworzymy zatem dodatkowe moduły, które służą indywidualnym celom biznesowym klienta lub poprawiają UX,
  2. Optymalizacja i utrzymanie sklepów z naszego portfolio. Do podziału w zespole kilkanaście działających sklepów,
  3. Rozwój i utrzymanie wtyczki WooCommerce Quick Cross-Sells, którą wypuściliśmy w ramach marketplace’u w WP Desk.

Konkretny zakres prac zależał będzie od Twoich mocnych stron i podziału obowiązków w zespole.

Co będziesz robić?

  1. Kodować frontend – na podstawie projektu graficznego, wcześniej wnikliwie przez nas zweryfikowanego pod względem jego spójności, a także dopasowania do realiów WooCoommerce i RWD.
  2. Kodować backend – tworzyć spersonalizowane motywy i wtyczki WP/WooCommerce oraz dodatkowe narzędzia dla sklepów naszych klientów, które ułatwiają sprzedaż, obsługę oraz integrują sklep z zewnętrznymi usługami.
  3. Planować architekturę kodu, robić code review oraz rozwiązywać techniczne problemy.
  4. Aktualizować, optymalizować i dbać o bezpieczeństwo sklepów z naszego portfolio.

Jakich kompetencji szukamy

Idealnie jeśli możesz określić się mianem Full Stack Developera WordPress z doświadczeniem w WooCommerce. W praktyce zależy nam przede wszystkim na osobie, która zjadła już zęby na PHP oraz ma doświadczenie z frontendem (HTML, CSS, jQuery, Vanilla JS). Jednak to backendowe technologie będą stanowiły główną część Twoich zadań.

Doświadczenie związane z WordPressem i WooCommerce będzie bardzo dużym atutem. Jeśli posiadasz jednak ogromną znajomość PHP i frontendu, ale nie znasz jeszcze dobrze WordPressa, to nadal masz szansę na tę pracę.

Wymagania

Kluczowe dla nas aspekty to Twoja samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów. Następnie oczywiście ważne jest tworzenie porządnego kodu.

Liczymy na min. 3 lata doświadczenia w ww. technologiach oraz:

  1. Doskonałą znajomość PHP,
  2. Doskonałą znajomość HTML5 i CSS,
  3. Dobrą znajomość jQuery, Vanilla JS,
  4. Dobrą znajomość zagadnień REST API,
  5. Praktyczną znajomość systemu kontroli wersji GIT,
  6. Szacunek do zasad UX i dobrego designu,
  7. Przywiązywanie uwagi do detali,
  8. Dobry angielski w mowie i piśmie (potrzebny przede wszystkim do czytania ze zrozumieniem dokumentacji i zgłaszania bugów do core’a WordPressa, WooCommerce oraz innych wtyczek, na których opieramy realizacje),
  9. Umiejętność wdrażania nowych funkcji i fixów na już istniejących stronach.

Dodatkowo będzie super, jeśli:

  1. Posiadasz umiejętność pisania motywów oraz wtyczek do WordPressa od zera (głównie rozszerzenia do WooCommerce),
  2. Wiesz co to WordCamp i nie możesz się już doczekać następnego.

Na co możesz liczyć:

  1. Budżet na stworzenie stanowiska pracy home office,
  2. Pracę w trybie 100% zdalnym – ale w czasach postpandemicznych w grę wchodzi również praca w naszym biurze na warszawskiej Ochocie. Ty decydujesz 🙂
  3. Brak ASAPów, nadgodzin, pracy w weekendy – lubimy ewolucje, nie rewolucje,
  4. Realny wpływ na projekty i kierunek rozwoju całej firmy,
  5. Wypady integracyjne oraz wspólne wyjazdy na WordCampy,
  6. Dowolność sprzętu, z którego korzystasz (my używamy Maków),
  7. Współpracę w trybie B2B z widełkami 10 000 – 12 000 zł netto. Budżet uzależniamy od umiejętności i doświadczenia – wiedz jednak, że potrafimy je docenić,
  8. Ustalanie w styczniu podwyżki wynagrodzenia na kolejny rok,
  9. Pracę od poniedziałku do piątku, w wymiarze 8 godzin dziennie w wybranym przez Ciebie okienku (7:00 – 19:00),
  10. 20 dni płatnego urlopu w roku.

Etapy rekrutacji

  1. Zgłoś się poprzez formularz rekrutacyjny na pracuj.pl. Napisz nam o sobie, o swoim doświadczeniu z PHP, frontendem, WordPressem, WooCommerce oraz o swoich realizacjach. Oprócz linków i GitHuba interesuje nas przede wszystkim opis Twojego wkładu w projekty, ciekawostki z realizacji oraz największe wyzwania.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie przekazując naszą opinię. Wybrane osoby zaprosimy do kolejnego etapu.

Zapraszamy do aplikowania w portalu pracuj.pl. Jeśli masz jakiekolwiek pytania napisz do nas.