W pierwszym kroku, wyciągamy maksimum informacji o pomysłach na realizację.
Korzystając z naszego doświadczenia, zadajemy celne pytania, a odpowiedzi na nie pozwolą nam oszacować czas wdrożenia.
Na potrzeby wyceny, tworzymy specyfikację wszystkich prac do wykonania przez nas. Spisanie całego zakresu gwarantuje obu stronom rzetelną wycenę, my wiemy co mamy zrobić, a klient za co płaci. Jednocześnie jest to bardzo pomocne na etapie tworzenia strony/brandingu. Każda osoba w naszym zespole ma jeden dokument, w którym może sprawdzić wszystkie szczegóły zlecenia.
Specyfikacja jest również nieoceniona przy odbiorze przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
Na etapie akceptowania specyfikacji oraz wyceny, ustalamy jeszcze ostateczny zakres. Bardzo często podczas rozmów briefujących omawia się kilka scenariuszy i każdy z nich potem jest odzwierciedlony w specyfikacji.
A co jeśli nie znasz jeszcze wszystkich szczegółów zlecenia i potrzebujesz pomocy w doborze rozwiązań?
Wtedy zachęcamy do skorzystania z naszej oferty warsztatów strategicznych/projektowych.
Opracowaliśmy formułę jednodniowego warsztatu, który pozwala wyklarować potrzeby person oraz interesariuszy. Pozwala to spojrzeć na zakres prac zupełnie od innego strony.
A jaki jest efekt warsztatów?
Wypracowanie struktury i funkcji strony z uwzględnieniem grupy docelowej i Twoich potrzeb. Jednocześnie, jeszcze na warsztatach tworzymy makiety blokowe strony, co pozwala na wizualizację rozwiązań i pierwsze testy.
Warsztaty projektowe zalecamy również tym z Was, którzy wiedzą dużo o realizacji. Przekonaliśmy się w praktyce, że po takich warsztatach zakres specyfikacji i tak jest zmieniany, bo Klient dowiedział się wiele nowych rzeczy. Często po prostu zmienia się mechanizmy i pomysły na stronę.