Najlepsze są małe zmiany, dające nam wielkie wygrane

Przeprowadzając audyt sklepu internetowego mamy bardzo prosty cel – zwiększenie współczynnika konwersji, co przekłada się na zwiększenie obrotów. Natomiast nie sztuką jest przebudować pół sklepu internetowego, które jest czasochłonne i kosztowne. Nasze zadanie, to znaleźć te kilka rzeczy, które blokują efektywną sprzedaż lub by ją wspomogły.

Nam także zależy na opłacalności zlecania, dlatego prace poświęcone na dokręcaniu sklepu powinny się szybko zwrócić.
Sprawdźmy jakie małe zmiany możemy wykonać w Twoim sklepie by obroty faktycznie wzrosły!

Jak przeprowadzamy audyt sklepu internetowego?

Poddajemy analizie użyteczności sklepy internetowe. Diagnozujemy problemy na poszczególnych etapach i zalecamy rozwiązania.
Podstawowe testy wykonywane w sklepie:

  • Czy sklep jest spójny?
  • Czy treści są dostępne i czytelne?
  • Czy sklep trzyma się standardów projektowania?
  • Czy sklep jest szybki?
  • Czy użytkownik ma kontrolę nad procesami w sklepie?
  • Czy w trakcie składania zamówienia, użytkownik wie jaki jest status procesu?
  • Czy sklep jest responsywny i nie ma błędów w układach na różnych urządzeniach?
  • Czy błędy są obsłużone poprzez odpowiednie komunikaty?

Na koniec audytu przekazujemy obszerny raport z konkretnymi wytycznymi do poprawy twojego sklepu internetowego.
Zamów kompleksowy i profesjonalny audyt UX sklepu internetowego.