Stało się, wypuściliśmy naszą pierwszą wtyczkę do WooCommerce!
Jest to podsumowanie naszej pracy w wielu sklepach internetowych przy podnoszeniu poziomu sprzedaży.
Cross-Selling, to taki sprytny mechanizm, który poleca produkty uzupełniające do produktu głównego. Proponując klientom dodatkowy produkt właśnie w formie Cross-Sellingu mamy duże szanse, że klient go doda do koszyka. A szkopuł tkwi w tym by dobrze zaprezentować te dodatkowe produkty.
Dla lepszego zrozumienia tematu podam jeszcze kilka przykładów dla produktów uzupełniających:
- Kupując telefon komórkowy klient może również potrzebować etui, dodatkową ładowarkę lub zabezpieczenie na ekran.
- Kupując komputer mogą nam się przydać także dodatkowe głośniki, drukarka lub pakiet Office.
- Kupując ekspres do kawy być może będziemy chcieli też dokupić paczkę kawy, dzbanek do pienienia mleka lub filiżanki do espresso.
Główna idea, to proponowanie produktów, które są tańsze i właśnie uzupełniają możliwości lub potrzeby głównego produktu.
Piotrek, mów dlaczego ta Wasza wtyczka jest taka fajna!
Tak, masz rację, nikt mi wcale nie zadał takiego pytania, ale i tak na nie odpowiem.
Standardowy moduł Cross-Sellingu w WooCommerce wyświetla się dopiero w koszyku i ma bardzo słabo widoczną lokalizację – zwłaszcza na telefonie.
W naszej wtyczce Quick Cross-Sells prezentujemy produkty już na stronie głównego produktu i to w najważniejszym miejscu strony, tuż nad przyciskiem dodaj do koszyka.

Oprócz poprawy lokalizacji wyświetlania się segmentu Cross-Sellingowego zadbaliśmy też o to co Klienci kochają najbardziej rabaty!
Promocja na produkt, to zdecydowanie jeden ze skuteczniejszych taktyk na podniesienie sprzedaży. Poprzez naszą wtyczkę można ustawić rabat na produkty z sekcji QCS – jeśli klient będzie miał oba produkty w koszyku.
Do wykorzystania masz rabat procentowy lub kwotowy. Typ promocji i jej parametry możemy określać dla każdego z produktów z sekcji osobno.

O co jeszcze zadbaliśmy? A o to by każdy produkt uzupełniający mógł być chwytliwie opisany. Mówmy językiem korzyści, a klienci w mig zrozumieją, dlaczego mają przed sobą dobrą ofertę.


Nagrałem również filmik wyjaśniający podstawową konfigurację wtyczki.
Wstępnie mnie przekonałeś, gdzie mogę doczytać więcej?
I teraz najlepsze! Wtyczkę wydaliśmy we współpracy z królami polskiego WooCommerce, czyli z WP Desk!
Jeśli masz sklep na WooCommerce, to prawie na pewno kupowałeś już coś u nich. Zatem teraz możesz skorzystać z procesu zakupowego, modułu licencji i jakości, którą już znasz.
Zapraszam na stronę produktu i dokumentacji po więcej szczegółów.
Szybko i sprawnie skonfiguruj sekcję Cross-Sellingową w swoim sklepie WooCommerce. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesienie obrotów w sklepie.
Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu!