Napisaliśmy wtyczkę, która pomoże Ci zwiększyć obroty w sklepie. Poznaj Quick Cross-Sells dla WooCommerce

Piotr Rumianowski – Co-founder
19 marca 2020

Stało się, wypuściliśmy naszą pierwszą wtyczkę do WooCommerce!

Jest to podsumowanie naszej pracy w wielu sklepach internetowych przy podnoszeniu poziomu sprzedaży.

Cross-Selling, to taki sprytny mechanizm, który poleca produkty uzupełniające do produktu głównego. Proponując klientom dodatkowy produkt właśnie w formie Cross-Sellingu mamy duże szanse, że klient go doda do koszyka. A szkopuł tkwi w tym by dobrze zaprezentować te dodatkowe produkty.

Dla lepszego zrozumienia tematu podam jeszcze kilka przykładów dla produktów uzupełniających:

  • Kupując telefon komórkowy klient może również potrzebować etui, dodatkową ładowarkę lub zabezpieczenie na ekran.
  • Kupując komputer mogą nam się przydać także dodatkowe głośniki, drukarka lub pakiet Office.
  • Kupując ekspres do kawy być może będziemy chcieli też dokupić paczkę kawy, dzbanek do pienienia mleka lub filiżanki do espresso.

Główna idea, to proponowanie produktów, które są tańsze i właśnie uzupełniają możliwości lub potrzeby głównego produktu.

Piotrek, mów dlaczego ta Wasza wtyczka jest taka fajna!

Tak, masz rację, nikt mi wcale nie zadał takiego pytania, ale i tak na nie odpowiem.

Standardowy moduł Cross-Sellingu w WooCommerce wyświetla się dopiero w koszyku i ma bardzo słabo widoczną lokalizację – zwłaszcza na telefonie.

W naszej wtyczce Quick Cross-Sells prezentujemy produkty już na stronie głównego produktu i to w najważniejszym miejscu strony, tuż nad przyciskiem dodaj do koszyka.

Nasz moduł w praktyce!

Oprócz poprawy lokalizacji wyświetlania się segmentu Cross-Sellingowego zadbaliśmy też o to co Klienci kochają najbardziej rabaty!

Promocja na produkt, to zdecydowanie jeden ze skuteczniejszych taktyk na podniesienie sprzedaży. Poprzez naszą wtyczkę można ustawić rabat na produkty z sekcji QCS – jeśli klient będzie miał oba produkty w koszyku.

Do wykorzystania masz rabat procentowy lub kwotowy. Typ promocji i jej parametry możemy określać dla każdego z produktów z sekcji osobno.

Przykład konfiguracji rabatu

O co jeszcze zadbaliśmy? A o to by każdy produkt uzupełniający mógł być chwytliwie opisany. Mówmy językiem korzyści, a klienci w mig zrozumieją, dlaczego mają przed sobą dobrą ofertę.

Prezentacja na stronie produktu
Widok na stronie edycji produktu

Nagrałem również filmik wyjaśniający podstawową konfigurację wtyczki.

Wstępnie mnie przekonałeś, gdzie mogę doczytać więcej?

I teraz najlepsze! Wtyczkę wydaliśmy we współpracy z królami polskiego WooCommerce, czyli z WP Desk!

Jeśli masz sklep na WooCommerce, to prawie na pewno kupowałeś już coś u nich. Zatem teraz możesz skorzystać z procesu zakupowego, modułu licencji i jakości, którą już znasz.

Zapraszam na stronę produktu i dokumentacji po więcej szczegółów.

Szybko i sprawnie skonfiguruj sekcję Cross-Sellingową w swoim sklepie WooCommerce. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesienie obrotów w sklepie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu!